2011年8月8日 星期一

有脫髮問題,要急急處理~~

以前見到街上好多男士都有脫髮問題,當時年少無知,
以為女士唔會遇上,但年齡漸漸增長,開始發現自己都
有脫髮問題出現,首先來分析一下什麼原因造成脫髮


1.懷孕、分娩、更年期,影響女性賀爾蒙
我小朋友都生了2個,在生完後,頭髮真係脫得超多

2.過度減肥節食
由於偏食等因素而引起的營養不良生完小朋友,體
型一定肥,女士們 一定會想瘦,咁就會食少左,以至
營養唔均衡

3.精神壓力
有時都會唔知咩原因,夜晚瞓唔到,好多野諗

4.染髮、電髮、過度吹髮及長期使用化學美髮造型產品
呢個問題好多女士都會有,貪靚麻

5.家族遺傳
我家中有長輩男士脫髮問題





實質上我以上樣樣問題都有,每次洗頭都會塞住個去水位,
我個人亦係高額一族,再後移的話就慘啦(現在已有這情況)
之前亦都係咁問朋友有咩生髮良方,今次多謝SHE聽到我
心中的呼喚,可以令到我試一下今次的試用產品


瑞士倍髮加 pantogar   HK$418  每盒90粒


瑞士製造
成份:

1.維他命B1

2.對氨基苯甲酸

3.L-胱氨酸(L-Cystine):是必需氨基酸,身體不能自製,要透過食物或補充
劑攝取,是構成頭髮主要成份角質蛋白的主要元素。

4.醫用酵素(Medicinal/Vigar-Yeast):蘊含豐富氨基酸、蛋白質及維他命,是
髮根毛囊所需的主要營養素。此酵素更能改善腸道益生菌,提升攝取各種營養素能力。

5.維他命B5(Calcium-D-Pantothenate):對代謝碳水化合物、蛋白質及脂質非
常重要,為頭髮提供營養,幫助頭髮細胞再生。

6.角質蛋白(Keratin):頭髮及指甲主要成份,能反應脫髮危機。



服用方法:
脫髮者:早午晚各1粒,餐後服用,以3個月為一個療程。一般來說,食用約3至
4週後,指甲會變得更堅硬。3個月後,脫髮量明顯減少。若脫髮嚴重者,可再
服食多3個月,達到理想效果才停用,或減至每天1粒,維持頭髮所需的營養。
防止脫髮及增進頭髮亮麗者:每天1粒,活化毛囊,防止脫髮,使頭髮更豐盈、
柔順和有光澤。

每天3次每次一粒,由於係膠囊,食落無咩味道,食左十幾日
由於我係長髮有時都會束起,每次束完頭髮發現頭髮強韌
左,洗頭時脫髮明顯少左,最明顯係指甲堅硬左,至於生髮,
我只是服了十多天,已見有D bb毛生出,希望服食完整盒見
到有再生多點頭髮,我定必回購











沒有留言:

張貼留言