2011年12月8日 星期四

食得的”那些年”

早兩日tea time時間見到街上滿是學生哥放學就突然想起那些年”. 雖然距離揹書包返學的日子已經很遠但一見到呢d情景,人就自然像坐時光機一樣回到學生年代兒時回憶跟當年的糖果一齊返晒0.

社會的節奏愈來愈快講起我地的八十年代明明只是二三十年前的事卻像前世般遙不可及
潮流幾番轉連糖果也不例外新款糖果愈出愈多更講究精緻包裝或有得玩有得食總之一次過要滿足多個願望
如果你跟我一樣死心眼愛懷舊要尋找遺留在記憶中的糖果可能依家就要去到一d舊型屋村的士多再要加上一點運氣方可尋找到那一點的回憶.
之前我有次去到石峽尾舊區的一間士多店中的兩面牆由地下至天花板密密麻麻地放滿糖果、餅乾和涼果有新款的如昆蟲糖、果味大白兔糖、新口味百力枝等更多的是兒時的糖果

在店內我找到了童年時最愛的眼鏡糖(戴得又食得)、真魷味、爆炸糖(愈大粒炸得愈勁)、三粒糖(一排其實有六粒)、吹波糖、哨子糖、圓筒形可樂糖和椰絲棉花糖等數之不盡我當然開心到極點啦.
 那我手中滿載而歸時突然又有一個感覺跑出來那時候那個叫我日思夜想的x同學總係會請我食不同的零食今日可能係爆炸糖聽日就可能係真魷味新鮮感從不退減. [當然我並非因此而對佢有好感啦…]

轉個頭返到現實中呢個感覺只係維持左大約半秒因為我現在的另一半已拖住我隻手lu^^, 好想話佢知, [因為你我差d都忘記晒我0那些年”lu]

大家又可有關於零食0那些年??

小分享其實自己比較情有獨鐘的就係魷魚c, 於網路游走時,發現那個自己喜歡的老牌子竟然有個有獎小遊戲所以0係度分享俾大家回味一下你的那些年.

其實我已玩了,而且仲中埋獎,你地都快D join啦

沒有留言:

張貼留言