2012年1月6日 星期五

官燕棧「一餐纖燕」大時大節我都唔洗節食啦(下)

不知大家有沒有看我的官燕棧「一餐纖燕」大時大節我都唔洗節食啦(上)呢?
好了到了報告的時候啦~~


上回講到Theztyle及官燕棧送出5盒一餐纖燕作試食喔~
分別有3盒蕃茄四蔬燕窩餐及2盒南瓜五殼穀燕窩餐



大家有時間可以整包落水滾熱或趕時間就倒落碗用微波爐叮
2分鐘










首先說說蕃茄四蔬燕窩餐盒內附3包,每包只有74kcal
成份:
蕃茄:含茄紅素,有抗氧化作用


官燕:促進皮膚的新陳代謝,能美肌及增強免疫力。


高梁:含多種營養成份及食物纖維,有助腸道蠕動


燕麥: 能潤腸通便,保護心血管。


洋蔥:可分解脂肪


紅蘿蔔: 可抗氧化,增強皮膚組織的完整與生長。


糙米: 增加飽足感及有助腸道運化。


西芹:可抗氧化,含膳食纖維,有助消化




蕃茄四蔬燕窩餐質感濃結,食落有香香的蕃茄味,cherry覺得好好味,
食完完全有飽腹感,cherry超愛食蕃茄








跟著說南瓜五穀燕窩餐,內附3包,每包只有76kcal
成份:
南瓜:美味,含有蛋白質及多種營養,健康有益

官燕:促進皮膚的新陳代謝,能美肌及增強免疫力。

馬鈴薯:各種營養成份比例平衡,而且全面,可提供人體所需的多種食物元素

蕎麥:清糖,營成份十足

燕麥:能潤腸通便,保護心血管

洋蔥:可分解脂肪

大麥: 含膳食纖維,有助腸道蠕動

燕麥仁:含多種營養及水溶性纖維



南瓜五穀燕窩餐質感較稀,但材料樣樣足,有淡淡的南瓜味





試食了一段時間,效果幾好,蕃茄味會飽d,南瓜味就可能要食多包,哈哈~~,
但計落1包先76kcal,2包+埋都係152咋,而且仲係3無(無味精,無防腐劑,無人
造色素),食完又唔會口渴,總好過出街食個D高kcal味精餐,食完口渴到呢,飲
多樣又唔知多幾多kcal,另外若口痕時想食零食,都可以整一包食下,而由於
食物纖維去廁所暢順左,即係排走左身上的廢物,現在感到下半身有纖瘦左
少少,最後唔只我覺得好味,連我家2少都好鍾意食,仲同我爭食,仲要想食完
再食喎~~

沒有留言:

張貼留言