2012年12月17日 星期一

TONYMOLY超KAWAII兔仔唇膏




大家睇先上圖的兔仔係唔係好得意呢~~平常不太喜好可愛形東東
的我都覺得好吸引好可愛,佢地每個的表情都唔同真係好盞鬼,
唔講以為佢係筆其實佢係唇膏黎架,1-9號兔仔佳麗仲有唔同香味
添,分別是
#1 草莓     #2 葡萄     #3 蘋果      #4 櫻桃     #5 蜜桃    
#6 甜橙     #7 芬達     #8 青蘋果  #9 棉花糖




cherry聖誕前除左收到TONYMOLY蝸牛套裝及收毛孔朱古力杯外,
其實仲收到款咁可愛別緻小兔唇彩棒棒聖誕套裝還另加一個別緻
的KISS KISS化妝袋(原價$310現聖誕優惠價$278),之前見過台灣很
多SIS都推薦,cherry宜家可以一試啦



cherry會順著號碼介紹,3號呢支我會稱佢為單眼兔,
唔知大家有無更貼切的名稱可以講下,哈哈~



其實每款都有不同香味呢支#3係蘋果味黎架,搽上後潤潤地
而且有薄薄的桃紅色



我覺得佢好似好眼瞓咁樣,所以叫佢懶懶兔



呢一支#4係櫻桃味,顏色是淡淡的紅色唔會很土氣,反而感覺好自然



呢支我改佢個名係kawaii嫩嫩兔呢~粉紅色勁可愛喔~~



呢支#4係好香蜜桃味仲要係香甜個隻,輕輕搽上已經有自然
的淡粉紅色,根本就好似係自己唇部本身散發出來的天然色



好嬲呀~~cherry係講緊呢支嬲震兔,哈哈~~



#6呢支係橙汁呼又係好香好香,未齋睇外表顏色我會覺得佢似
比#5深的粉紅色,但原來搽出來係好顯色的橙色



呢支應該係咁多支裡面最特別的一支,佢個樣我完全諗唔到
叫咩名,太攪鬼啦~~



呢支#8是青蘋果味,但試到呢度我好想講一句呢系列的唇膏的香味
真係相當吸引,真係完全同介紹個隻味一模一樣,而呢支亦係cherry
最喜愛的一支,初初打開以為佢係一支普通無色潤唇膏,但佢竟然
係一款薄而有光澤感的粉紅色,你睇到呢副圖都應該覺得無論搽上
手定搽上嘴隻色都好好睇



最後介紹咁多款後唔知係最喜愛邊一支呢,另外提提大家個烈
焰紅唇化妝包連我家細仔都好鍾意,而除左紅色另外仲有桃紅
色選擇架




大家有興趣的可到TONYMOLY分店選購:
尖沙咀LCX、港鐵尖東站、大埔超級城、元朗廣場、沙田一田、
屯門市廣場、山頂凌霄閣、觀塘APM及銅鑼灣SOGO





Cherry之美容化妝事專頁一週年加聖誕送禮大抽獎現正進行中,
有多達10份禮物架,大家快D去參加啦

參加方法:
1.like 我"cherry美容化妝事"啦
https://www.facebook.com/cherryyan088 
2.like你喜歡的禮物張相
3.將圖片分享去你的WALL (記得設定為公開) 
4.留言祝賀cherry專頁一週年或祝賀聖誕的字句再@上5位朋友 
5.有utube帳號者請訂閱我的頻道,謝謝
http://www.youtube.com/user/Misscherrypoonmakeup/ 
(最後你可以每份禮物都join,但中獎機會只有一次)




聯絡我:
cherryp088@hotmail.com












沒有留言:

張貼留言