2013年5月23日 星期四

G5神效消腩丸減減我的豬腩肉

夏天已經來到啦,女仕們應該都在積極減肥當中
,而cherry在之前的復活節返左大陸拜山,係日
日有親戚朋友請食飯之下一星期條腰已經肥左好
多,我家衰佬仲要失驚無神話:「你條腰做咩肥
左咁多,變左成條直線咁。」cherry當時就只好
怒啤佢同自己氹自己好快可以減得返啦





雖然有些女仕年輕時係點樣食極唔肥都好,但到
左某一個年齡新陳代謝減慢左,以我平常飲食習
慣係唔多食零食及食菜多之下都會不知不覺間肥
左,所以我會靠輔助品去減肥囉,例如塗抹式的
纖體產品及內服的減肥產品,適逢收到G5神效消
腩丸試用就即管睇下佢對cherry的肥腩有無效啦



cherry都有聽過朋友試過G5神效消腩丸效果不錯,記
得當時好似是2005-2006年的第3代,原來消腩丸由
2003年開始經過不斷改進至今已推出第5代啦,而且
還奪得7連冠的佳績




原來一盒G5神效消腩丸是分為兩包裝,每包有
45粒(HK$229,萬寧有售)





G5神效消腩丸以天然珍貴的材料研製而成,成分有:
納豆激酶 : 快速溶脂可暢通全身血氣,保持心血健康
黃金舞茸 : 強化肝臟機能,清油脂減去肚腩多餘脂肪
紅景天 : 有助行氣活血,打通全身經絡,趕走大、中
、小肚腩
蘆薈、鼠李皮 : 快速活腸排毒,去除腸內廢物及宿便
杜松籽、布枯葉 : 暢通經絡,排清積水毒素
銀杏精華、熊果葉 :  加速心血循環代謝,預防脂肪積聚
枳實精華、咖啡因 : 加快熱量消耗強效消滅頑固脂肪




每天服用2次每次3粒,膠囊的消腩丸容易吞服,cherry
在服用第一天都沒什麼反應,但連續服用到第3天開始
排便數次會多了我想大概3-4次,每次都會帶少許肚痛
的,而且排便量會多左,但在服用約一星期後便轉變
為一天兩次便便,便量亦沒有剛開始的多



試服期間當然會有忘記食的時候但都是很少數,現
在服用了一個月多啦大家可來看看效果,今次真係
破天荒披露cherry最肥的腰部,以往都從沒試過的
肥,平時只是人高所以欺騙到大家以為cherry瘦,
但宜家應該知道完全是錯覺
cherry度的位置是腰部最粗的位置,最未服用前的
32.7吋到服用後的31.1吋足足瘦左1.5吋,體重亦由
130磅減至126磅呢





聯絡我:
cherryp088@hotmail.com




沒有留言:

張貼留言