2015年7月7日 星期二

20歲的時光,10個改寫人生的決定

2
話說之前出席左“SK-II Change Destiny Museum” 活動聽到
湯唯分享自己追夢想及事業的經歷,其實人生有明確目標
能夠早早去安排就可以富足人生,改寫自己的命運



A
而我今年已經30多歲了,若果時光可以重來我會20歲開始
好好安排自己的人生


第一件事就係  -- 讀書
因為讀書除左可以增進自己的知識,仲可以搵到較好工作




D
2.儲錢
用來買樓自住或防身




F
3. 家庭樂
現在人大了有了自己的家庭,總覺得與爸爸媽媽相處的時間
愈來愈少,所以希望可以在餘下時間多多陪伴他們




E
4. 朋友相聚
由中學到現在10多年也經常會聯絡,生日時總會有彼此
在旁,曾經經歷過開心失落,承諾10年20年到老每年生
日都要一起過



G
5.運動
趁年輕培養運動習慣,不但可以令身體機能好D,體形
亦可以纖瘦D


B
6.愛情
其實真係唔洗太急,但一定要相處一排清楚為人及喜
好先拍拖啦



C
7. 旅行
正所謂讀萬卷書不如行萬里路麻,多多外遊認識不同國家
的人和事



H
8 . 飲食
要多食水果蔬菜,飲多D水,戒冰飲





I
9. 化妝
一路對化妝都好有興趣,咁有得揀緊係趁年輕多D進修,
廣告及特技妝我都好喜歡


IMG_1371
10.護膚
要靚緊係要由年輕皮膚好時keep 住,早早用上SK-II
神仙水配合埋其他產品打好個底子,到30歲時看起
來要像20歲般年輕



而今日寫這篇應該對20歲的年輕人滿有用,因為呢
個係我回想起自己最想做返好既野,同埋對我將來
都會好既野,希望你地都可以好好考慮及安排來改
寫自己的命運,人生只有一次唔好後悔呀~~



聯絡我:
cherryp088@hotmail.com









100




Blog link: 
 SHE.COM   TheZtyle  UBeauty 
 shewin   Pixnet 

沒有留言:

張貼留言