2011年8月6日 星期六

好好用的潤唇膏,唔講你唔信,回購左7年,~~~


我相信好多人都會搽潤唇膏,有d人等到冬天個咀紅曬,出曬乾紋,什至脫皮先搽,有d人就無時無刻,一年4季都搽,我就係一年4季都要搽,我記得我開始自覺要用潤唇膏既時候初中,當初見到d同學用既你當時好鬼多人用的thebodyshop的Wild Cherry Lip Butter,當其時見到人用好靚,好令又有色,但買左之又唔係好岩自己用,佢個d要用掃or手,好煩,之後都轉過好多隻牌子的潤唇膏,終於~~~~~~~發現左佢~~~~  
 
     
ultra ready理的四季蘆薈膏潤唇
佢維他命E,好多人都知係對皮膚好,蘆薈又可以消炎
好多地方都有得賣,我係萬寧買架
 
 
 上面副圖轉貼架,佢既包妝好簡單,唔花巧,當初係比佢的蘆薈2字吸引
佢唇膏外形設計好可愛,我叫佢子彈型,佢既表面係磨沙,我記得好似
一隻日本牌子好久以前的唇膏都係咁既,好似係PN~~       
 
 
 
佢真係好似一支普通潤唇膏咁用,佢無任何香味,唔會好似
某d牌子咁會有濃烈的香味       
 
 
搽完之後個咀即時潤曬,但又唔會好似有層蠟
上左咀咁,我自己真係覺得好好用,介紹比大家
用下啦
 
為左介紹好野比大家,細仔已經係神不知鬼不覺下,拿左我支
野去玩(佢又搽上咀),支野既下場就係...................
 
 
唔緊要~~~我都差不多用完,又要回購,我見到出左隻薰衣草味又想試下,我買埋佢,呵呵~~~
 
 
我買左返來啦,係葡萄籽油同蘆薈呀~~~今次去左藥房買$24咋比萬寧平喔~~ 買左2支,我鍾意子彈型~~ 比大家睇下 
 
 

沒有留言:

張貼留言