2011年8月6日 星期六

我唔要做花豹,斑斑我要打走你~~嘭嘭嘭~


人人皮膚唔同,有D鍾意黑,有D鍾意白,我就鍾意白,小學到中學曾經有
段時間成日游水,真係又黑又瘦,但到大個左,真係明白一白遮三醜,但
皮膚白又有另一個煩惱,就係面上比較易出斑(可能皮膚白突出D),尤
其我呢D生完小朋友係懷孕期出左D斑 (孕婦斑是由於女性在懷孕時
荷爾蒙激素量增多,引致內分泌不平衡) 到宜家仲係度,今次可以抽到
VICHY雙重亮白追擊淡斑精華,真係好多謝,TheZtyle和VICHY給予試
用機會~~好啦,等我介紹下今次的試用產品啦~~
VICHY雙重特效亮白系列.JPG
vichy雙重亮白追擊淡斑精華2.JPG
 
vichy雙重亮白追擊淡斑精華1.JPG

解構最新美白進展.JPG
vichy包裝.jpg

有斑斑.jpg
未用VICHY前的面部雖然唔係好多,但斑斑頗為明顯

SSL14287.JPG
洗完面後嘟嘟測試機,皮膚明顯又乾又無水

vichy外型.jpg
VICHY嘴位設計幾好唔會過大,吱一次份量唔會過多,吱出來係乳液
狀,無任何香味,搽上面一D都唔覺得油膩,仲幾好推

SSL14289.JPG
用左VICHY後水油都大大提升,即時為肌膚補充水份

用後.jpg
用左VICHY 9日的效果(其實17日我攞左已經急不及待開左來用.
希望TheZtyle和VICHY唔好介意)明顯斑斑減淡左,尤其我右邊面

總結: 由17日夜晚開始用到今日,我都是每天早晚各搽一次,我係面
薄薄搽一陣重點位斑斑個度搽多D,無間斷過,仲要日日都好認真係度
(唔洗返工麻),真係覺得斑斑減淡左,因為我連面都有搽,所以面部
膚都覺得均勻左(以前D皮膚某D位暗啞),所以覺得VICHY呢隻雙重
追擊淡斑精華,真係可以擊退斑斑,值得推薦


VICHY專門店及醫學護膚專櫃有售

沒有留言:

張貼留言