2011年8月6日 星期六

Bio-essence一步驟,零黑頭,真唔真?


很多人都說我的皮膚白白滑滑,但女人美容扮靚係終身職業,朋友
說我在雞蛋裡挑骨頭喔~~其實我皮膚只是尚算可以,但我個草莓
鼻真的有點嚇人,多年都同唔到D草莓講bye bye,今次有幸被The
 Ztyle抽中試用Bio-essence一步驟,零黑頭的去角質產品,睇下今次
草莓們走唔走先~~
 
首先我們看看包裝
SSL14155-tile.jpg
包裝上的顏色,本人比較喜歡同品牌的其他色多一點,呢隻綠比人感覺娘
娘地,大家可見盒底開發原來是內地的,但又是台灣進口,盒面有產品功效
和使用方法,盒內有一張為何造成敏感的說明書,但本人一看到那張說明
書,只會想起唔通呢隻產品會造成敏感,點解會有呢張野架
 
SSL14190.JPG
擠出來係同其他peeling gel 無咩分別,透明和帶少許香味,我覺得味道唔係難聞
 
 
SSL14142-tile.jpg
大家看見左上我的草莓鼻好嚇人喔!右上是捽緊時影的,我覺得呢隻peeling gel,乾手乾面上左鼻之後變左水水地,要捽比較耐先會出現顆粒,捽到好累喔,第一次捽時感覺到有些大粒的黑頭有捽到出來,經過4次之後的效果,黑頭是淡了一點點但未至於清到,皮膚滑左
 
 
SSL14172-vert.jpg
這是朋友仗義相助幫我做model,呵呵,多謝曬,但朋友的鼻沒什黑頭似的,大家可以看到朋友乾手乾面上左peeling之後是水水的,一路捽,捽完後洗完有點紅,朋友說可能大力左,朋友說洗完皮膚光滑左
 
SSL14145-vert.jpg
這是老公的鼻鼻,為什麼你們都沒什黑頭的,就變了我是人版,洗完光滑左
 
CIMG0626.JPG
最後多謝友人假日都來幫我做model,合照一張
 
總結:包裝顏色不合時(可能我唔like暗沉色),經過我用左4次之後,黑頭淺色左,效果唔係太顯著,唔係盒面所講咁厲害(一步驟零黑頭),睇到佢講性質溫和仲講可以日日用,就走去捽埋眉心同唇下位置,點知下巴第2日乾乾地有浮皮,但未至於甩皮,peeling都是不適合日日用的

沒有留言:

張貼留言