2011年8月6日 星期六

MAC新出WONDER WOMAN 系列試用文,多謝金金~~


我平時都好少出妝文,因為我怕醜,又唔係好識化妝,今次真係多謝敗金族(金金)給予我是次試用的機會,其實自有小朋友以來一年都係d特別日子或心血來潮先會動手化個全妝,亦都買少左好多化妝品,今次可以過過手癮化得瘋狂D,其實我真係好鍾意化妝架,好想學,但去D有名D化妝學校閒閒地都幾萬,等我好好儲下錢先,宜家就用我笨拙技巧同手法去介紹下今次要試用的產品~~
 
 
WONDER WOMAN 系列
SATIN LIPSTICK ~ SPITFIRE
9.jpg
發售日期:
2011年3月7日 於旺角西武 MAC 專櫃率先
2011年3月11日於全線MAC 專櫃及專門店發售
 
 
收到金金的禮物包得好密實安全,見到已經急不及待打開佢
SSL14274.JPG
 
 
包括一支唇膏同2支MINI LUSTREGLASS
~
MORNING GLORY
~ANGEL WIND
SSL14275.JPG
 
打開左支WONDER WOMAN 系列的唇膏盒就見到設計相當之特別同副圖畫好襯,好color
SSL14276-vert.jpg
 
由右邊開始係唇膏隻色係紫紅色,中間係ANGEL WIND棗紅色帶點金色
同紫色非常幼細的閃粉,最左係MORNING GLORY淺粉紅中帶點色彩
繽紛非常幼細的閃粉
SSL14534.JPG

我無用遮瑕膏遮,亦都無用潤唇膏,一搽上嘴就非常出色,仲唔會突顯左唇紋同乾皮出來
2.jpg
 
 呢張係加左LIP GLASS (ANGEL WIND)的效果,即時顯出另一種顏色,效果同感覺
7.jpg
 
另外我仲用同一支LIPSTICK (SPITFIRE)輕按唇部再加上 LIP GLASS (MORNING GLORY),
又製造出自然的唇妝
4.jpg
 
以下是搽左以上的唇膏影出來的自戀照,希望大家不會覺得醜吧....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
這張只是搽上唇膏的照片,經過執相,造出來的效果,其實支唇膏同右圖顏色非常相似
1.jpg
 
呢張係加左LIP GLASS(ANGEL WIND),個嘴又做出不同的顏色,這張有點古典美 
3.jpg
 
這張是用同一支LIPSTICK (SPITFIRE)軾按唇部再搽上LIP GLASS ( MORNING GLORY)
化左一個自然的妝
6.jpg
 
總結: MAC新出的WONDER WOMAN 系列唇膏真的非常出色,
搽上嘴一點也沒色差奈何我部相機影唔出種色,一支唇膏加上不
的LIP GLASS不同的手法,可以製造出不同的效果,經金金提點,
家除左平時自己扮靚化妝,不如買支唇膏送比大家媽媽,媽媽
遠先係真正WONDER WOMAN
 
金金fans page:  敗金族 / Emmanuel.S
                                MAC WONDER WOMAN 系列

沒有留言:

張貼留言