2011年8月6日 星期六

人人都有對靚手,Neogence帶比你~~


人人都話女人除左要保養面同頸之外,仲要保養埋對纖纖玉手,以前未結婚都話可以好多
時搽下hand cream,但當做左媽媽之後,一年四季對手真係無時得閒,唔係洗呢樣就係洗
個樣,搽左轉個頭又話洗野,尤其天氣超凍個幾日,對手真係嚇死人,今次被抽到試用的
【Neogence 霓淨思】玻尿酸潤澤保濕護手霜,希望改善到我既煩惱
啦~~宜家等我出我用左一星期的感覺啦~~
SSL14138.JPG
個盒好似成個禮物盒咁,好特別
 
SSL14133.JPG
紙盒的兩側一訪係有中英對照的注意事項,保存方法,到期日,容量,出產地,製造商(但我只影了中文)
 
SSL14134.JPG
另一邊是【Neogence 霓淨思】玻尿酸潤澤保濕護手霜的主要成份
 
Q10生產量在20歲到達顛峰後,便會隨著年齡增長而回落;到了30
歲後半期,Q10的生產量比20歲時減少30%。既然Q10的自然流失
無法避免,若想保持青春、延緩肌膚提早老化的話,補充Q10就是
最直接又有效的途徑。(我過左20好耐啦,真係要保養下啦)
角鯊烷是構成皮膚細胞的重要元素,能減少幼紋的產生。而透明質
酸鈉是天然鎖水因子
玻尿酸又稱透明質酸,能夠改善皮膚受損,減輕皺紋,維持並締造
彈性和光澤的肌膚,是皮膚活力的源泉。然而隨年齡增長,人體玻
尿酸和膠原蛋白含量會逐漸流失,皮膚也每況愈下,鬆弛,皺紋,
黯淡等問題也顯露出來
神經醯胺的主要功用有:
1. 角質層內重要組成,使肌膚維持柔軟平滑,更具彈性及張力。
2. 皮膚保水性能的關鍵成份:神經醯胺會在皮膚上形成薄膜,能防
止水分蒸發,維持並調節表皮的含水量
3. 參與細胞間接合作用的物質,亦即表皮障壁作用之最主要成份,
可強化肌膚本身防禦外界污染的能力。年紀增加時,神經醯胺的分泌量會減少,造成角質層無法保留水分
、養分,使皮膚產生乾燥、粗裂。而經由外部擦拭補充神經醯胺,
能增加角質細胞的粘合力,減低水分的散失,而達到保濕的效果。
維生素E 香港中文亦稱為維他命E。又名生育酚或產妊酚。在食油
水果蔬菜糧食中均存在。是一種有8種形式的脂溶性維生素
為一重要的抗氧化劑。維生素E常被用於乳霜和乳液中,因為人們
相信維生素E對於受到如燒燙傷的傷害後,能促進皮膚癒合及減少
疤痕形成
SSL14092.JPG
完全未搽hand cream,又乾又無光澤
 
SSL14091.JPG
搵部水份機嘟嘟佢先,真係無油無水乾到庳
 
SSL14140.JPG
 
擠出來白色,有陣輕輕玫瑰花香味.唔會好濃味
 
SSL14095.JPG
搽完之後,皮膚上的乾格紋少左,有光澤左,但其實呢個hand cream唔可以擠咁多,少少
已經好足夠,多左會好油
SSL14093.JPG
搽完,再搵皮膚測試機測下,係偏油的
 
總結:我用左成一個星期先出文,係因為我真係日日用左佢要睇
個效果,其實呢隻hand cream係比較油,我訓前一定會搽佢,平
常做野會唔係咁方便,佢好比喻為hand cream的晚霜,夜晚訓
前搽佢,等佢好好吸引,經過大約3日試用開始對手真係滑左,同
埋感覺到成對唔再覺得乾巴巴,豐盈左,甲邊位置唔會有乾皮同
倒刺~~大家可以不防一試
 
如有查詢 :Neogence 霓淨思facebook(   ) , Neogence 霓淨思官網(  )
 
莎莎獨家發售:   莎莎  facebook(  ) ,  莎莎官網(  )

沒有留言:

張貼留言